sobota, 11 lipca 2015

Róża.

Idąc tak z niebieskowłosym za dłoń, zauważałem ukradkowe spojrzenia innych osób. Głównie dziewczyny przyglądały się naszej parze, ich wzrok był.. okrutny, a może zazdrosny? Nie wiem, jak go opisać. Ścisnąłem dłoń Kazemaru mocniej, ten tylko uśmiechnął się uspokajająco. Pewnie też zauważył ich wzroki. Nie miałem zamiaru się nimi przejmować, skoro niebiesko-włosy również tego nie robił. W lunaparku było cudownie. Mogłem zobaczyć wiele atrakcji, oraz te cudowne róże o różnorodnych kolorach. Wracając powolnym krokiem w stronę wyjścia z lunaparku, nawet nie zauważyłem kiedy go przy mnie nie było. - Proszę Aphrodi. To dla ciebie. - Usłyszałem szept obok swojego ucha. To był jego głos. Taki ciepły i głęboki. Chwilę później poczułem w dłoniach coś długiego, podobnego szerokością i długością do patyka. Spojrzałem na swoje dłonie. Trzymałem w nich białą różę. - Jest piękna. Dziękuję Kazemaru. - Wyszeptałem cicho ruszając tuż obok niego w stronę wyjścia. - Aphrodi, wiesz może dlaczego, podarowałem Ci białą różę? - Spojrzał na mnie kątem oka. Poczułem, że muszę się zatrzymać. Chciałem dokładnie wysłuchać, jego słów. - Biała róża jest symbolem dziewictwa. Oznacza też wierność. Podarowałem Ci ją, byś miał pewność, że będę na ciebie czekać. - Poczułem jak moje serce znacznie przyśpiesza. To był cudowny dzień. Nic nie mogło mi go zepsuć. Tak mi się przynajmniej zdawało. Nawet nie wiedziałem, co mnie czeka.

4 komentarze:

  1. Witaj :)
    Napisałaś na moim blogu, że masz do mnie pytanie, a że nie wiem, gdzie mam się "zgłosić", więc piszę tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh tak, mniej więcej chodzi o to, jak mogę stworzyć takiego bloga jak ty?
      Chodzi mi o nagłówek, ogólnie stronkę.
      Strasznie mi się spodobał pomysł w jakim ją stworzyłaś ; )

      Usuń
    2. To nie ja stworzyłam szablon na tym blogu. Został on zrobiony przez jedną z szablonierni, link znajduje się w prawej kolumnie, na samym dole ;)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń